Препоръчва се да редуцирате или елиминирате напълно силно преработените храни от диетата на тази възраст. Това са хранителните насоки на диетолога Бланка Гарсия за хората над 60 години, които искат да отслабнат и поддържат стройна фигура, публикувани в сп
Консумацията на пресни плодове ежедневно намалява риска от диабет с 12%, установиха изследователи от Оксфордския университет. Ако искате да намалите риска от диабет, яжте пресни плодове всеки ден, препоръчват днес учените, опровергавайки опасенията, че ко
Артритът може да доведе до болки и възпаление в ставите, както и до проблеми с движението. Въпреки че няма лек за заболяването, има няколко начина за облекчаване на симптомите, един от които е диетата.
Що се отнася до лечението на артрит, една от основни
Някои храни действат като ефективни естествени имуностимуланти и ползите им за организма може да са особено забележими през есента, когато получаваме силна защита срещу инфекции по естествен път. Нашите консултанти посочват кои се те и съветват да наблегн
Диабетът тип 2 може да бъде опасен, ако нивата на кръвната ви захар постоянно се повишават. За щастие, „най-добрата“ напитка за диабет е доказано, че намалява високата кръвна захар с 30 процента. Това твърдят международна група учени, базирайки се на проу
Висцералните мазнини, известни още като коремни мазнини, могат да бъдат опасни и изискват внимателно наблюдение. Ранни изследвания показват, че тази противоречива храна, обичана от някои и мразена от други, намалява коремните мазнини.
Висцералните мазнин
Британският хляб ще бъде обогатен с фолиева киселина, обяви Министерството на здравеопазването. Тази стъпка се обсъжда от десетилетия и сега служителите са съгласни, че фолиевата киселина в хляба може да предотврати вродени дефекти при десетки деца всяка
Общоприето е, че само пресните продукти от магазина за хранителни стоки са най-здравословни, а замразените храни е най-добре да се пазят за черни дни, когато няма какво да се яде. Замразените храни съдържат повече полезни хранителни вещества и са дори по-
Рибата съдържа няколко хранителни вещества, които играят роля за понижаване на „лошия“ холестерол. Но коя риба предлага най-много ползи?
Мазната риба е може би от най-здравословните морски дарове. Въпреки че вкусът им е спорен, съществува научен консенсу
Първата Кулинарна академия „Сила в чиния“ в помощ на жени с рак на гърдата ще се проведе в световния месец, посветен на борбата с коварното заболяване. Събитието ще бъде на 11 октомври 2025 г. от 11:30 часа в София, бул. Цар Борис III №59. То се организи
В допълнение към протеини, въглехидрати и мазнини, тялото ни се нуждае от микроелементи, един от които е цинкът, който е от решаващо значение за здрава имунна система и предотвратяване на остри респираторни вирусни инфекции.
Има изследвания, които показв