Фармацевтичните гиганти Merck и Moderna обединиха сили, за да разработят ваксина срещу меланом. Тя използва собствените тумори на пациента.
Фармацевтичните компании обединиха сили, за да създадат ваксина срещу рак, базирана на същата технология като вакс
Твърди се, че виното е най-полезно от алкохолните напитки. Последни изследвания на американски учени от Орегонския университет обаче сочат, че бирата може напълно да съперничи на виното по тия показатели – тя смъква кръвното, редуцира теглото и предпазва
Замърсеният въздух застрашава не само здравето, но и засилва престъпността, установили американски учени от Колумбийския и Харвардския университети, резултати от изследването на които са публикувани в списание Psychological Science.
Учените анализирали д
Звуковият сигнал влияе на експресията на определени „механочувствителни“ гени, открили японски учени. Нещо повече, ефектите от звука се различават в зависимост от типа клетки, а някои не проявяват никаква чувствителност.
Клетките са фундаментални единици
Защо след няколко часа в тъмния киносалон ни е по-трудно да открием колата си на паркинга? Оказва се, че продължителното пребиваване в условия на оскъдно осветление можа значително да повлияе на работата на мозъка, отговарят американски учени от Мичиганск
Ново средство, което обещава да унищожи раковите разсейки по цялото тяло, влиза в изпитание в Стандфордския университет. Препаратът работи чрез стимулация на имунитета, съобщават учените.
С препарата засега учените успели да избавят от рак 87 от 90 от о
Продължителната употреба на алкохол влияе негативно на централната нервна система. Малки дози алкохол обаче могат да окажат благоприятно въздействие на мозъка. Ако употребявате алкохол в малки дози и не повече от два пъти дневно, може да освободите главни
Недоспиването пречи на мисленето на всички хора. Но тези негативни ефекти се отразяват много повече на жените, като най-потърпевша е работната им памет, съобщава Medical News Today. Този тип памет позволява да задържаме информацията за кратко, докато взем
Храната или добавките, богати на омега-3 мастни киселини, са полезни за сърдечно-съдовата система. Те понижават риска от аномалии в сърцебиенето, намаляват концентрацията на мазнини в кръвта, предпазват от плаките, запушващи кръвоносните съдове и смъкват
Време е за разработването на алтернативни антибиотици, които биха могли да се използват за лечение на незначителни инфекции и това трябва да стане час по-скоро, призовават американски учени от Технологичния институт в Джорджия. Причината е в това, че спор
Една сурова глава лук дневно е достатъчна, за да понижи нивото на холестерола и съкрати значително риска от поява на тромби, открили австралийски учени. А техни японски колеги са уверени, че лукът подмладява мозъчните клетки.
За сърцето
Знаем, че излишъ