Ако редовно чоплетете носа или скубете косми, което означава, че редовно причинявате микроувреждания на лигавицата на носните проходи, сте изложени на повишен риск от развитие на болестта на Алцхаймер или други видове деменция. Това е любопитното заключен
Средиземноморската и MIND диети намаляват риска от развитие на болестта на Алцхаймер и поддържат мозъка млад, установиха американски учени от Университета Ръш. Резултатите от работата им са публикувани в списание Neurology.
Средиземноморската диета изиск
Китайски експерти от болницата към Университета в Съчуан установиха връзка между честотата на общуване на възрастните хора и продължителността на живота им. Резултатите от проучването са публикувани в Journal of Epidemiology & Community Health.
Авторите
Витамин В12 е основно хранително вещество, което трябва да се набавя от храната, тъй като тялото не може да го произвежда.
Витамин B12 е необходим за процеса на хематопоеза и образуването на ДНК, нормалното функциониране на нервната система. При липсата
Има напитки, чиято редовна консумация помага за намаляване на високото кръвно налягане, твърдят експерти и обясняват кои са най-ефикасните.
Сок от ананас. Според специалистите един от най-полезните за хипертониците е сокът от ананас. Той е наситен с кали
Само 15 минути дневно вън от социалните мрежи подобрява имунитета и цялостното здраве, установиха изследователи от Уелския университет в Суонзи. Освен това субектите са имали намалени показатели за чувство на самота и депресия. Резултатите от работата са
Диетичните интервенции са най-доброто оръжие в арсенала ви за защита от пикове на кръвната захар, а стафидите са обещаващи.
Диабетът тип 2 може да бъде опасен, ако нивата на кръвната захар се оставят на произвола. Хората с това състояние трябва да намеря
Учените са открили антиоксиданти, известни като имидазол дипептиди в говеждото, свинското и пилешкото месо, съобщава списание Antioxidants. Експертите твърдят, че поради действието на тези вещества се намалява рискът от развитие на деменция (придобита дем
Бързата храна е с твърде високо съдържание на калории, сол и наситени мазнини. Според проучвания такава храна вреди на здравето на черния дроб.
Много от нас са наясно с първоначалните симптоми, които хората са изпитали, когато са се заразили с COVID-19 в
Позата на тялото по време на ходене и темпото му са по определен начин свързани с характера на човека, показа проучване на американски изследователи .
Всеки човек върви по свой начин: някой е бърз в движение, някой, напротив, предпочита спокойна разходка
Бананите са едни от най-разнообразните и вкусни плодове, обичани от хората по целия свят. Те осигуряват енергия, имат високо съдържание на хранителни вещества и са достъпни. Здравните експерти обаче предупреждават, че бананите не трябва да се ядат самосто