Ако редовно чоплетете носа или скубете косми, което означава, че редовно причинявате микроувреждания на лигавицата на носните проходи, сте изложени на повишен риск от развитие на болестта на Алцхаймер или други видове деменция. Това е любопитното заключен
Момчетата, родени в трудни за страната времена, по-често доживяват до зрялост и самите те имат повече деца. За съжаление, има и обратна страна: това се случва, защото слабите деца умират още преди раждане.
Електромагнитното излъчване от мобилните телефони и електропроводи не вредят на човешкото здраве, твърдят учени от Манчестерския университет. Изследването на британските учени е публикувано в списание Journal of the Royal Society Interface, а резюме от не
Колкото по-често човек не си доспива, като ляга късно вечер, толкова по-често в ума му идват тъжни мисли, твърдят американски учени от Бингамтонския университет.
Храненето в строго ограничен промеждутък от време – примерно от 9 до 19 часа, помага да смъкнем килограми и намалява риска от развитие на диабет. Такъв е изводът на учени от биологичния изследователски институт в Калифорния, резултатите от чието изследван
Ако човек е преживял травма в детството, това може да му се отрази след много години. Такива моменти повишават риска от развитие на психични разстройства, като депресии например, но ако травмата не е много силна, тя може да помогне за преживяване на тежки
Всички знаят, че пушенето е свързано с повишен риск от рак на белия дроб, сърдечно-съдови заболявания и съкратена продължителност на живота. Но това не е всичко. При мъжете пушачи кръвните клетки често губят…Y-хромозомите.
Сънят в прохладно помещение помага да смъкнем излишните килограми, тъй като обмяната на веществата в организма се ускорява, за да съхрани топлината. Такъв сън намалява и риска от развитие на диабет и от други метаболитни нарушения, съобщава Deccan Chronic
Прекалената употреба на захар е опасна не само за наддаване на килограми. Тя повишава риска от депресии, стрес и тревожност. Да минем на заместители – ще предложите вие. Да, но повечето от тях вредят не по-малко от захарта. Тогава фруктоза?