Медитацията за осъзнатост и йогата могат да понижат нивата на кръвната захар при диабетици толкова значително, колкото и лекарствата, сочат резултати от проучването на американски изследователи от Университета на Южна Калифорния.
Мазните храни, включително сланината, трябва да се включат в диетата и да се консумират с настъпване на студеното време през есента, препоръчват наши консултанти.
Свинската мас, както и други продукти, които са източник на животински мазнини, също е поле
Здравето на костите до голяма степен зависи от избора на храната, която съдържа калций! Кои са тези храни, обясняват диетолози.
Сусам
Той съдържа фибри, както и омега-3 мастни киселини, които могат да понижат нивата на холестерола, да намалят възпаление
Редица подобряващи здравето ефекти са свързани с консумацията на круши, включително поддържане на здравословно тегло и предотвратяване на диабет тип 2, според известният диетолог Джули Ъптън.
Една средно голяма круша дава на тялото почти една четвърт от
Физическите упражнения са един от стълбовете на много ръководства за това как да живеем по-дълго. Те укрепват сърдечно-съдовата система чрез изгаряне на мазнини. Има обаче неща, които можете да правите заедно с упражненията, за да удължите живота си.
Сър
Ходенето е единственият спорт, който няма противопоказания, защото дори прекарали инфаркт или страдащи от ангина пекторис могат и трябва да ходят. Дори ходенето с бавно темпо със скорост до 3 километра в час (около 70 стъпки в минута) ще им донесе ползи.
Витамините и минералите, съдържащи се в авокадото, подпомагат работата на сърцето, казва руският кардиолог Светлана Павличенко. Това е така, защото авокадото съдържа калий, който е отговорен за провеждането на нервните сигнали към сърдечната мускулатура
За да сте енергични и здрави през деня, започнете с вода, една чаша неподсладено кафе и сметана, доматен сок или смути, съветва американският доктор Джен Брунинг, представител на Академията по хранене и диететика пред Eat This, Not That и обяснява защо.
Раждането във вода осигурява ясни ползи за майките и техните бебета, установило изследване на американски учени от Университета Емори в Атланта, според което по време на такова раждане се регистрират по-малко усложнения.
Ако раждащата жена избере да роди
Бананите могат да бъдат опасни за сърцето, ако се ядат на празен стомах, предупреждава руският диетолог д-р Кристина Плотникова и обяснява защо.
Бананите се отличават с голямо количество калий. Ако започнете да ги ядете след събуждане сутрин на празен ст
В медицинската общност няма консенсус относно ползите или вредите от статините. Известно е, че тези средства за понижаване на холестерола намаляват вероятността от сърдечно-съдови заболявания, но също така се съобщава, че имат относително висок процент на