Включването на джинджифил в диетата ви може да помогне за облекчаване на симптомите на остеоартрит и намаляване на възпалението.
Артритът може да причини силна болка и възпаление в ставите, ограничавайки движението. Въпреки че няма лечение за това състоя
Не пийте хапчетата с чай или с кафе, съветват учени от Университета в Източна Англия, според които горещите напитки намаляват ефекта от добавките и лекарствата. Освен това те могат да убият полезните бактерии, съдържащи се в пробиотичните продукти, като й
Дефицитът на белтъчини оказва пагубно въздействие на черния ни дроб, провокирайки сериозна атрофия на най-голямата жлеза, което влияе зле на обмяната на веществата в организма.
Но има и добри новини. Британски учени от Училището по ветеринарна медицина
Макар лунатиците да имат повишен риск от главоболие и мигрена по време на бодърстване, през лунатичните епизоди те не чувстват болка, дори и когато се травмират, сочи ново изследване на френски учени.
Лунатиците почти 4 пъти по-често от останалите хора
Смята се, че основни рискови фактори за нарушената обмяна на веществата са наднорменото тегло и затлъстяването. Това обаче съвсем не е така, установили учени, чието изследване е публикувано в списание Annals of Internal Medicine.
Авторите анализирали дан
Живеещите в непосредствена близост до аерогарите са в опасност, предупреждават руски учени. Ако над дома ви постоянно прелитат самолети, рискът от поява на диабет тип 2 е повишен с 86%, предава "RSUTE".
Изхождайки от това, хилядите хора, живеещи близо до
Ако ви се е случвало сиренето да ви се услади така, че да изядете наведнъж цяла питка камембер, то вероятно ще ви е любопитно да узнаете, че това си е цял научен проблем!
Изследване на учени от Мичиганския университет, чиято цел била да установят „лекарс
Фъстъкът може да предотврати сърдечни пристъпи и инсулти, показват резултати от изследване на американски учени от Университета в Пенсилвания, съобщава The Daily Mail. Ако по време на стандартно хранене изяждате и по три унции фъстъци, може да обуздаете в
Работата може да предизвика високо ниво на стрес. Сложните задачи и напрегнатите ситуации първо водят до прилив на адреналин и повишена активност. Но този период бързо преминава и настъпва време на физически и умствен спад, пише Zee News.
Резултатът от т
Прекалено многото работа е вредна – факт, който всички знаят. Но нашето отношение към работата ни и отговорността пред шефовете влияят на здравето ни. Откритието е на американски специалисти от бизнес училищата Кели в Индиана и Типи към Университет в Айов
Хипертонията е едно от най-разпространените заболявания на човека, което е обусловено от начина на живот и на хранене. Към факторите, влияещи на развитието на патологията често се отнася и употребата на някои хранителни продукти, сред които и кафето.
Пос