ПО-ЗДРАВИ ДНЕС - Онлайн списанието за здравословен живот


От света

Начало Новини От света A+ A-

Без пенсиониране и с повече секс гарантират 10 години по-дълъг живот



Без пенсиониране и с повече секс гарантират 10 години по-дълъг живот

Не се пенсионирайте и правете повече секс. Това съветват американски учени от Харвардския университет, базирайки се на резултатите от ново проучване. То разкри научно доказани начини да живеете 10 години по-дълго. Кой от нас би отказал да живее 5-10 год

Още статии общо: 1136

СЗО: Смъртността от сърдечни болести намалява

СЗО: Смъртността от сърдечни болести намалява

Кардиолози от Атланта анализирали данни за причините за смъртта на американци над 35 години от 2000 до 2010 година. Те пресметнали колко смъртни случая годишно се падат на различни сърдечни и сърдечно-съдови заболявания, като спиране на сърцето, порок на

Не на клечките за почистване на ушна кал!

Не на клечките за почистване на ушна кал!

Отоларинголозите са против използването на клечки за уши и спрей за почистване на ушната кал. Те напомнят, че ушната кал защитава органите на слуха и при необходимост ушите трябва да се почистват от специалист.

 Мазното по-опасно за мъжете!

Мазното по-опасно за мъжете!

Колкото и странно да звучи, мазната храна е далеч по-опасна за мъжете, отколкото за жените. Това е така, защото мъжкият и женският мозъци реагират различно на храната с високо съдържание на мазнини, установили експерти от научно-изследователския институт

Учени доказаха: Парите развалят хората!

Учени доказаха: Парите развалят хората!

Парите развалят хората и дори мислите за тях ги карат да се държат много по-егоистично и да се дистанцират от останалите! Това доказаха учени от Хонконг, подробности за чието любопитно изследване са публикувани в Journal of Experimental Social Psychology.

Изучаването на чужд език сравнимо със секс?!

Изучаването на чужд език сравнимо със секс?!

Това любопитно откритие е на немски и на испански учени, които заедно стигнали до извода, че изучаването на чужд език доставя на човек същото удоволствие, каквото и сексът.

Три чаши мляко дневно съкращават живота?

Три чаши мляко дневно съкращават живота?

Всекидневната употреба на три и повече чаши мляко удвоява риска от ранна смърт и не помага за укрепването на костите, твърдят шведски учени от университета в Упсала.