Американски учени оспориха преобладаващата теория за произхода на болестта на Алцхаймер. Смята се, че това нелечимо заболяване се причинява от натрупването на бета-амилоидни протеини в мозъка, които образуват плаки и пречат на невроните да комуникират пом
Замяната на животинските мазнини с мононенаситени растителни може да ви прибави няколко години живот в повече. Такъв е изводът на учени от Училището по обществено здраве в Харвардския университет.
Американските учени анализирали резултатите от две мащаб
Повечето хипертоници не са готови да станат от дивана, за да продължат активно живота си. Такъв е изводът на американски учени от Медицинското училище към Йейлския университет, представен пред Американската асоциация по изучаване на сърдечните заболявания
Особен вид мазнина, която досега се смяташе че може да се намери само в кожата, откриха в ретината американски учени от Мичиганския университет. Тази мазнина може да помогне за стопиране на ретинопатията, обяснява Юлия Бусик.
Ретинопатията, наблюдавана
Съдържащите се в червата на хлебарките-родилки протеинови кристали, с които те кърмят потомството си, са над три пъти по-калорични от същото количество краве мляко.
Става дума за живеещата в Азия и някои острови на Тихия океан Diploptera punctata, прили
Кафето може да повиши работоспособността и тонуса ни. То помага и на спортистите. Но не на всички! Ново изследване на американски учени от Университета Джеймс Медисън във Вашингтон показало, че при 10% от мъжете спортисти-бегачи кофеинът става причина за
Обикновеният шоколад крие универсално средство за дълголетие, твърди диетологът Роб Хобсън, който препоръчва да похапваме всеки ден от сладкото лакомство. Тайната на шоколада е в какаото, което стабилизира изработването на допамин, известен още като хормо
Човек трябва да яде колкото може по-малко червено месо, съветват британски учени от Университета Лийдс и предупреждават, че ако прекалявате, може да пострадате от рак на дебелото черво.
Изводите на учените са направени след анализ на медицинска информаци
Модел, показващ как мозъкът се колебае след силен удар, създадоха шведски и руски инженери. Изследването им потвърди, че основните увреждания на мозъка се получават не от стълкновението с черепа, а от разширяването и свиването на тъканите при колебания с
Три чаши кафе дневно могат да окажат неоценима помощ за съхраняване здравето на кръвоносните съдове, откриха бразилски учени. Този ефект обаче се отразява само на тези, които не пушат, предупреждават учените.
Експерти от Университета Сао Пауло направили
Замяната на животинските мазнини с мононенаситени растителни може да ви прибави няколко години живот в повече. Такъв е изводът на учени от Училището по обществено здраве в Харвардския университет.
Американските учени анализирали резултатите от две мащаб