Борбата с алергиите започва от майчината утроба
Хранителният режим на майката може да е предпоставка за появата на алергии при детето, установили френски учени от Националния селскостопански изследователски институт.
Изследванията им показали, че ако диетата на майката съдържа определена група полинаситени мастни киселини, каквито има в рибата, лененото масло или орехите, това може да окаже забележително влияние на плода.
Тази киселини подобряват работата на имунната система и възможността организмът да реагира на вредните вещества и бактерии. Какъв е механизмът? Когато бъдещите майки употребяват тези полинаситени мастни киселини, стените на червата при техните деца стават по-проницаеми. Това позволява по-голям обем субстанции, получавани вследствие разлагането на храната и бактериите да преминават в кръвотока, заставяйки имунната система да произвежда антитела.
Така детската имунна система се развива по-бързо и резултатът е, че детето боледува по-рядко, коментира доктор Гаел Будри. Въпреки че правихме изследванията върху свине, аз съм уверена, че то е актуално и за хората, категорична е Будри.
- Разширените вени ни мъчат от хилядолетия
- Сръбски лекари морят рака с индианска томахавка
- Националeн конкурс на тема „Моят любим спорт”
- Проф. Тодор Захариев
- Циститът не засяга само жените


del.icio.us
Digg
Направете Вашия коментар